Kreativna šola glasbe eNota smo prijazen in motiviran kolektiv z večletnimi izkušnjami poučevanja. Tako otroke kot odrasle, ki se izobražujejo pri nas, spodbujamo h glasbeni kreativnosti in svobodi.
Vodilo naše glasbene šole je, da se prav v vsakem posamezniku skriva glasbeni talent, delo učitelja pa je, da tega spodbuja in s primerno motivacijo krepi. Pri vsakem učencu se trudimo doseči maksimalen napredek glede na njegove želje in sposobnosti.
Kreativna šola glasbe eNota je prava glasbena šola za vas, saj vam ponujamo tako klasične programe, kot tudi učenje glasbenih zvrsti po vaših željah.
UČITELJI
JANA BELIČ KONEČNIK (prečna flavta, kljunasta flavta, klavir, glasbena pripravnica)
I Ljubljana I Celje I Slovenj Gradec I
Jana Belič Konečnik je svojo glasbeno pot začela pri sedmih letih, ko se je vpisala v glasbeno šolo Slovenj Gradec pri profesorici Sonji Lavrinšek. Sonja je nanjo imela velik vpliv, postala je njena vzornica in svojo ljubezen do glasbe predala tudi njej. Pod njenim mentorstvom se je udeležila številnih tekmovanj in povsod zasedala visoka mesta. Svoje izobraževanje je nadaljevala na splošni gimnaziji Slovenj Gradec, hkrati pa je obiskovala tudi srednjo glasbeno šolo Frana Koruna Koželjskega v Velenju, kjer se je pod mentorstvom Špele Zamrnik udeleževala raznih tekmovanj, flavtistre, in gostovala pri različnih profesorjih, ki so ji pomagali izpopolniti igranje flavte, po uspešno končanem srednješolskem izobraževanju jo je življenje poneslo v drugo smer.
Vpisala se je na Fakulteto za socialno delo, saj je bila njena želja po delu z ljudmi zelo velika in jo januarja 2015 tudi uspešno zaključila. Skozi študij se je naučila veliko socialnih veščin in pedagoških pristopov. Znanje, ki ga je tam pridobila, ji zelo koristi tudi pri delu učiteljice. Že tekom študija (2010) je začela poučevati kljunasto in prečno flavto. Njena pedagoška pot pa poleg učenja flavte zajema tudi poučevanje nauka o glasbi, glasbene pripravnice in klavirja. Svoja pedagoška znanja je pridobivala tudi na Waldorfski glasbeni šoli v Ljubljani, kjer je poučevala glasbeno pripravnico, nauk o glasbi in solfeggio 1, 2. Kot prostovoljka je bila del različnih delavnic za otroke, tako glasbenih kot ustvarjalnih, večkrat tudi v vlogi vodje.
NUŠA OFENTAVŠEK (petje, klavir)
I Ljubljana I Celje I Slovenj Gradec I
Nuša Ofentavšek se z glasbo ukvarja že od malih nog. S petimi leti je začela z učenjem klavirja na glasbeni šoli Celje pri prof. Jovanki Trifković. Še kot gimnazijka se je pričela šolati pri prof. Davorju Mikuliću na področju klasičnega petja, prav tako na Glasbeni šoli Celje. Še preden se je po končani gimnaziji vpisala na Akademijo za glasbo (smer glasbena pedagogika) ter na Konservatorij za glasbo in balet Ljubljana (smer jazz petje), si je pevske izkušnje nabirala z nastopanjem z različnimi zasedbami in na področju zborovskega petja. Danes končuje študij jazz petja pri profesorici Caroline de Rooin na Konservatoriju za glasbo v Celovcu in se udeležuje različnih seminarjev pri priznanih mentorjih (Sheila Jorda, Ines Reiger, Carol Alston). Leta 2010 je kot članica skupine Tuned Fish s skladbo Mangolija zmagala na Festivalu slovenskega šansona. Koncertira z znanimi slovenskimi glasbeniki v različnih jazz, rock in etno zasedbah. Kot vokalistka in bekvokalistka je posnela veliko plošč, med drugim z legendarno skupino na Lepem Prijazni, skladbe skladatelja Matevža Goršiča s pesmimi za otroke, z zasedbo Istranbul, katere članica je že več let, pa so posneli že tretjo ploščo. Prav tako sodeluje tudi s tujimi glasbeniki pri različnih projektih (Karen Asatrian – Armenina spirit project).
Kot avtorica glasbe je sodelovala s priznanimi umetniki s področja sodobne vizualne umetnosti in z njimi svoje delo predstavljala v galerijah v Sloveniji in tujini, med drugim na festivalu Svetlobna gverila. Poleg tega tudi ustvarja in poustvarja glasbo za gledališče (AGRFT – Žabe, MGLC – Bella Figura) in odre sodobnega plesa.
MATEJA MAVRI (klavir)
I Ljubljana I Kamnik I
Mateja Mavri se rada spominja otroških dni, ko je sedela v sobi na stolu, včasih pa kar pod klavirjem in poslušala kako je njen oče iz njega izvabljal žalostne melodije. Z očetom je uživala v vsakem trenutku, med poslušanjem glasbe in pripovedovanjem zgodb o velikih glasbenih mojstrih. Takrat še ni vedela, da bo glasba postala tudi njena življenjska sopotnica. Ko je prestopila prag nižje glasbene šole v Šempetru, je bila njena želja postati flavtistka, vendar so takratni pogoji narekovali drugače, zato je po dveh letih učenja flavte šolanje nadaljevala na klavirju. Seveda strast do flavte ni nikoli popustila, zato znanje obnavlja in igranje na flavto nadgrajuje. Po končani nižji glasbeni šoli je z učenjem klavirja nadaljevala še šest let. Štiri leta je obiskovala tudi orglarsko šolo, kjer je poleg obširnega znanja iz glasbenih predmetov in solo petja, pridobila tudi prve izkušnje z dirigiranjem. Te ji zdaj zelo koristijo, saj že deseto leto vodi ženski pevski zbor Kombinat, s katerim je osvojila številna priznanja.
VERONA RAPUC (harfa)
I Ljubljana I Slovenj Gradec I
Verona Rapuc se je pri osmih letih začela učiti igranja na harfo pri Daliborju Bernatoviću in Tanji Vogrin, po končani nižji stopnji pa se je vpisala na Konservatorij za glasbo in balet Ljubljana k Mojci Zlobko Vajgl. Maturirala je pod vodstvom Anje Gaberc. Na tekmovanjih Temsig, Svirel in Mednarodnem tekmovanju Društva harfistov Slovenije je tekom izobraževanja dosegala zlata in srebrna priznanja. Nove tehnike igranja in izvajanja pridobiva z udeleževanjem na seminarjih pri priznanih harfistih, kot so Diana Grubišić Ćiković, Marie-Pierre Langlamet, Stephen Fitzpatrick in Petra van der Heide. V zadnjem letniku srednje šole je po uspešno opravljeni avdiciji nastopila kot solistka v spremljavi Komornega godalnega orkestra KGBL. Izkušnje pridobiva z rednim nastopanjem kot solistka ter članica različnih komornih sestav in orkestrov. Trenutno je vpisana na dodiplomski študij Akademije za glasbo v razredu redne profesorice Mojce Zlobko Vajgl. Z veseljem sodeluje z drugimi glasbeniki in umetniki, njena želja pa je glasbeno umetnost približati širši javnosti preko nastopanja in poučevanja.
LUKA PAPEŽ (violončelo)
I Ljubljana I
Luka Papež je začel igrati violončelo pri sedmih letih v razredu profesorice Almire Hamidulline v Glasbeni šoli Domžale. Pri svojih enajstih letih je na 38. tekmovanju mladih glasbenikov Republike Slovenije TEMSIG dobil zlato plaketo in 1. nagrado. Naslednje leto je na 5° mednarodnem tekmovanju Ars Nova v Italiji prejel 1. nagrado, nagrado »Adriano Vendrameli« ter 1. nagrado celotnega tekmovanja »Paolo Spincich«. Bil je nagrajenec tudi drugih tekmovanj v Italiji in Srbiji. Pri petnajstih letih je bil sprejet na Konservatorij za glasbo in balet Ljubljana v razred profesorice Sanje Repše. Pred uspešno opravljeno maturo je nastopil kot solist z orkestrom KGBL. Istega leta je bil sprejet na Akademijo za glasbo v Ljubljani v razred profesorja Gala Faganela. Tekom izobraževanja se udeležuje številnih seminarjev pri priznanih profesorjih, kot so Damir Hamidullin, Dragan Djordjević, Kirill Rodin, Denis Shapovalov in Martin Löhr. Danes je študent violončela Akademije za glasbo v Ljubljani. Redno se udejstvuje v različnih komornih zasedbah in orkestrih, s katerimi gostuje po Evropi. Igranje violončela in umetnost glasbe želi s poučevanjem in izvajanjem širiti med vse generacije.
JAN LUŽNIK (kitara)
I Slovenj Gradec I
Jan Lužnik, rojen 11.12.1990 v Slovenj Gradcu je navdušenje nad igranjem kitare pokazal že kot nekajletni deček. Ob poslušanju kvalitetne glasbe svetovnih glasbenih izvajalcev kot so Buddy Holly, The Beatles, Queen itd. se je naučil prvih akordov na akustično kitaro. V osnovni šoli je pričel obiskovati pouk klasične kitare na Glasbeni šoli Slovenj Gradec, ki ga je leta 2004 uspešno zaključil. Že v osmem razredu osnovne šole je ustanovil svojo prvo zasedbo, v kateri je igral solo kitaro in bil tudi glavni vokalist. Leta 2008 je pričel obiskovati nižjo glasbeno šolo Slovenj Gradec, smer solo petja. Po dvoletnem izobraževanju v domačem kraju je le-to nadaljeval na glasbeni šoli Moste-Polje v Ljubljani.
Leta 2011 je soustanovil blues-rock trio »Can of Bees« s katero so v času delovanja (do leta 2017) igrali po vseh odmevnejših odrih v Sloveniji in izdali tri studijske albume z avtorsko glasbo. Z zasedbo »Can of Bees« je leta 2012 prejel nagrado za najboljši band na mednarodnem glasbenem festivalu »Omladina« v Subotici v Srbiji.
Leta 2015 je diplomiral na Inštitutu in akademiji za multimedije v Ljubljani iz smeri avdio produkcije. Vse od takrat aktivno deluje kot studijski tonski tehnik za produkcijo lastne avtorske glasbe in v sodelovanju z drugimi glasbeniki, kot tudi pri priložnostnih projektih večjih medijskih hiš (POP TV, Planet Tv,…).
Kot glavni vokalist in kitarist sodeluje pri projektu »Loose Cannon« – blues zasedbi koroških glasbenikov, s katerimi so se med drugim predstavili tudi na odmevnem festivalu »Jazz Ravne«. Na električni kitari je zadnja leta stalni član spremljevalne zasedbe koroških kantavtorjev Ditke in Milana Kamnika. Kot solo kitarist je sodeloval na albumih »A še mam sploh pravico« (Milan Kamnik, 2019), »Ne bodi, kar nisi« (Ditka, 2019) in Ditka 10 »Live&Unplugged« (Ditka, 2020), na slednjih dveh je prispeval tudi spremljevalni vokal.
Ob bogatih izkušnjah, ki jih je nabral skozi leta med koncertiranjem na manjših in velikih odrih, doma in v tujini, sodelovanjih z različnimi glasbenimi zasedbami in delu v studiu, se je rodila želja, da svoje znanje igranja kitare in teorije prične predajati na mlajše generacije in na ta način tudi sam vsak dan znova raste kot glasbenik.
Leta 2020 se je udeležil »online« poletnega semestra na prestižnem Berklee Collage of Music, USA in še nadgradil svoje znanje iz kitarske improvizacije. Svoje znanje igranja kitare vsak dan bogati z redno in premišljeno vajo, tudi ob občasnem mentorstvu priznanih kitaristov.
MIHA MEDVEŠEK (kitara)
I Ljubljana I
Miha Medvešek je že kot otrok, kadar je bilo možno, čas preživljal z dedkovo harmoniko, na katero se je hitro naučil nekaj ljudskih pesmic. V osnovni šoli je obiskoval pevski zbor. S kitaro se je začel spoprijemati proti koncu osnovne šole. V začetnih fazah mu je bil pri tem v veliko pomoč Vedad Hadžiavdić. Polje zanimanja se, je iz rock glasbe v začetku, počasi širilo. V začetnih fazah so poleg rokerskih legend (The Beatles, The Doors, Dire Straits, Elvis Presley Guns n´roses, Aerosmith, Meatllica, Slayer, Pantera, Pink floyd, Red hot chilli pappers, Pearl jam, Rage against the machine) nanj vplivali predvsem blues kitaristi (Nick Taylor, Garry Moore, Eric Clapton, Dereck Trucks, Jeff Beck,…). Ob koncu osnovne šole je začel igrati v glasbeni skupini Element, s katero so v začetku preigravali predvsem pesmi skupine Metallica, vmes so vrinili tudi kak komad Pankrtov že kmalu pa so na repertoar začeli uvrščati lastne skladbe. Njegovo zanimanje se je preko bluesa širilo v funk, fusion, svetovno glasbo in jazz. Privlačili so ga zvoki Bill-a Frisell-a, John-a Scofild-a, John-a Abercromi-a, Wayn-a Krantz-a, Pat-a Matheney-a, Miles-a Davis-a, Wayne-a Shorter-ja, Wather report, Johni Mitchell, Nick-a Drake-a, … Vse bolj spreten je postajal pri pisanju skladb za zasedbo štirih mladostnikov.
Osnove jazz kitare je nanj prenašal prof. Marko Mozetič. V tem času se jse ponovno zbližal z intimo klasične kitare in odličnostjo skladateljev, ki so pisali za ta inštrument. Na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana sta bila njegova učitelja kitare prof. Jani Moder in prof. Igor Lunder. V tem času je nastopal s priložnostnimi zasedbami na različnih občinskih in drugih dogodkih v mestu. S skupinama Rond noir in Polna luna so igrali po različnih večernih prizoriščih v Ljubljani in drugod po Sloveniji. Spremljali so modne revije, slikarske razstave, igrali samostojne koncerte. Med zadnjimi je imel zanj pomembno izobraževalno vlogo Matija Krivec. Solo in v skupini je spremljal delavnice sodobnega plesa. V zadnjem času pa se posveča predvsem komponiranju skladb in oblikovanju glasbenih poligonov za igro s skupino prijateljev glasbenikov.
MARUŠA LAVRINŠEK (violina)
I Slovenj Gradec I
Maruša Lavrinšek se je rodila maja 2003 na Koroškem. Glasba jo spremlja že od malih nog, saj je odraščala v glasbeni družini. Svojo glasbeno pot pa je pričela z igranjem blokflavte, ki jo je učil oče, da bi se priključila družinskemu sestavu blokflavt. Glasbeno šolo Fran Korun Koželjski v Velenju je pričela obiskovati leta 2011/12. Zaradi prenatrpanosti oddelka violin se tega leta ni mogla pričeti učiti violine, obiskovala je samo nauk o glasbi. V tem času pa se vpisala na zasebno Glasbeno šolo Gvido v Slovenj Gradcu, kjer jo je poučevala Zala Hribernik. V letu 2012/13 se je vpisala v glasbeno šolo Slovenj Gradec k prof. Nini Grošelj Bricman. Pod njenim mentorstvom se je leta 2014 udeležila mednarodnega tekmovanja Svirel, kjer je prejela srebrno priznanje, kasneje pa zlato priznanje. V tem letu se je udeležila tudi regijskega in državnega tekmovanja Temsig.
Od šolskega leta 2015/16 se je violino učila na glasbeni šoli Fran Korun Koželjski Velenje pri prof. Danici Koren. Med njeno daljšo odsotnostjo pa jo je učil tudi prof. Igor Ulokin. Pod njegovim mentorstvom se je leta 2016 ponovno udeležila mednarodnega tekmovanja Svirel. Pod mentorstvom Danice Koren se je kasneje udeležila naslednjih tekmovanj: mednarodno tekmovanje Daleki Akordi v Splitu, regijsko in državno tekmovanje Temsig, mednarodno tekmovanje Antonio Salieri, mednarodno on-line tekmovanje The North International Music competition in mednarodno tekmovanje Anton Rubinstein. Tega leta je imela tudi samostojen koncert. V istem letu se je tudi predčasno vpisala na umetniško gimnazijo v Velenju. Kasneje pa se je vzporedno vpisala na splošno gimnazijo v Velenju. Svoje znanje je izpopolnjevala na izobraževanjih za violino pri Roku Zgoncu, Nadeždi Tokarevi in Miranu Kolblu. Udeleževala se je poletne šole Danice Koren v Zatonu pri Zadru. V teh štirih letih je lahko imela ure pri Miranu Kolblu, Barbari Kolbl, Nejcu Mikoliču in Valentinu Stanteju. Veliko izkušenj je dobila v igranju simfoničnega in godalnega orkestra in v raznih komornih skupinah. Samostojno nastopa tudi s sestro harfistko. Leta 2021 je uspešno opravila maturo iz glasbe in zaključila paralelno izobraževanje umetniške gimnazije glasbene smeri. Načrtov za študij še nima jasno začrtanih.
SARA MIVŠEK (violina)
I Ljubljana I
Sara Mivšek je violinistka, ki jo glasba spremlja že od ranega otroštva. Sprva se je kot deklica navduševala nad petjem, s sedmimi leti pa je začela igrati violino na Glasbeni šoli Vrhnika pri učiteljici Nastji Cajhen Rode. V tem času je prejela več priznanj tako doma, kot tudi v tujini. Svojo glasbeno pot pa ni krojila le kot solistka, ampak tudi kot članica godalnega kvarteta Quartissimo, s katerim so med drugim gostovale na jutranji oddaji Radia Hudo na RTV Slovenija. Poleg tega je bila tudi koncertna mojstrica simfoničnega orkestra glasbene šole Vrhnika, ko so obeleževali 40 letnico in skupaj nastopali v Festivalni dvorani v Ljubljani.
Svoje nadaljnje glasbeno izpopolnjevanje je nadaljevala na Konservatoriju za glasbo in balet v Ljubljani, v razredu profesorice Tatjane Špragar. Tudi v času šolanja na Konservatoriju je sodelovala v godalnem kvartetu Dolce, ki je mnogokrat umetniško popestril visoke državne prireditve in proslave. Leta 2020 so članice kvarteta na državnem tekmovanju Temsig prejele srebrno plaketo.
Sara se ves čas aktivno udeležuje seminarjev ter poletnih šol pri priznanih violinistih (Vasilij Meljnikov, Janez Podlesek, Gorjan Košuta, Božena Angelova, Klara Flieder, Anke Schittenhelm, Anna Morgoulets).
Trenutno je Sara Mivšek študentka violine na Akademiji za glasbo v Ljubljani pri profesorju Janezu Podlesku. Njena največja želja je podajanje ljubezni do glasbe in igranja violine drugim otrokom in vsem, ki si to srčno želijo.
KATARINA VIHER (violina)
I Celje I
Katarina Viher (2002) je bodoča študentka na Akademiji za glasbo v Ljubljani.. Violino se je začela učiti pri sedmih letih na Glasbeni šoli Celje in nato končala še umetniško gimnazijo, katere program izvajata I. gimnazija v Celju in Glasbena šola Celje. Že od začetka glasbene poti se izobražuje v razredu Alenke Firšt, prof. Redno se udeležuje seminarjev in poletnih tečajev pri uglednih koncertantih in pedagogih (Volodja Balžalorsky, Helfried Fister, Loris Grubišić, Anđelko Krpan, Tomaž Lorenz, Janez Podlesek, Monika Skalar).
Kot solistka je na regijskih, državnih in mednarodnih tekmovanjih v Sloveniji, Italiji in na Hrvaškem osvojila več nagrad in posebnih priznanj, med drugimi zlato plaketo na tekmovanju TEMSIG (2015), prvo nagrado (2012) in prvo nagrado z nazivom absolutna zmagovalka (2013) na tekmovanju Antonio Salieri v Legnagu ter prvo nagrado na tekmovanju Tartini v Piranu (2013).
Kot članica dua violin s sestro Ano je na tekmovanju TEMSIG leta 2014 prejela zlato plaketo in prvo nagrado, nagrado Društva slovenskih skladateljev za najboljšo izvedbo skladbe slovenskega avtorja in posebno priznanje za obetavne mlade glasbenike ter si prislužila samostojni koncert na festivalu Lent. Leta 2015 je z Duom Viher zmagala v kategoriji komornih skupin na Mednarodnem tekmovanju Antonio Salieri v Legnagu, leta 2017 pa je na tekmovanju TEMSIG v kategoriji komornih skupin ponovno prejela zlato plaketo, prvo nagrado in posebno priznanje za izredno interpretacijo obvezne skladbe.
Katarina je članica Mladinskega simfoničnega orkestra GŠ Celje, s katerim je večkrat nastopila kot solistka in Celjskega godalnega orkestra. Leta 2020 se je kot finalistka izobraževalnega projekta Emars Masters solistično predstavila s Komornim godalnim orkestrom Slovenske filharmonije.
AJDA MORI (prečna flavta)
/ Slovenj Gradec /
Ajda Mori je svojo glasbeno pot začela pri šestih letih v glasbeni šoli Slovenj Gradec. Najprej je dve leti igrala kljunasto flavto, potem pa je začela z igranjem prečne flavte, katera je še vedno njena življenjska sopotnica. Učiteljica Sonja Lavrinšek je v Ajdi hitro prebudila ljubezen do flavte, zato si je že kot deklica želela postati flavtistka. Redno se je udeleževala raznih tekmovanj, leta 2017 pa je bila uspešno sprejeta na Konservatorij za glasbo in balet Ljubljana, kjer je nadaljevala svojo glasbeno pot pod mentorstvom Lize Hawline. V času šolanja na Konservatoriju je bila članica pihalnega orkestra, zbora, simfoničnega orkestra, še posebej pa je uživala v igranju komornih zasedb. Leta 2021 je z kvartetom flavt na tekmovanju TEMSIG dosegla tudi zlato plaketo. Istega leta je dosegla tudi drugo nagrado na mednarodnem tekmovanju OPUS, prvo nagrado na mednarodnem tekmovanju IMKA, najbolj pa je ponosna na doseženo tretje mesto na mednarodnem tekmovanju German flute society. Svoje znanje pa redno izpolnjuje tudi na raznih seminarjih pri profesorjih kot so: Eva- Nina Kozmus, Jan Ostry, Johanna Dömötör, Matej Zupan, Felix Renggli, Andrea Oliva, Karolina Šantl Zupan ter Stefanie Winker. Svojo glasbeno pot trenutno nadaljuje na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu Mateja Grahka.
ŽUŽA BAJŽELJ (harmonika)
/ Ljubljana, Slovenj Gradec /
Žuža Bajželj je svojo glasbeno pot začela v glasbeni šoli Slovenj Gradec pri Suzani Popič in Andreju Švabu. Tekom šolanja se je udeležila delavnice elektroakustične glasbe pod mentorstvom Janeza Dovča. Sodelovala je pri projektu Vidina slikanica, kjer so mladi harmonikarji izvajali skladbe Vitje Avsca. S harmonikarskim orkestrom so gostovali na Češkem in se udeležili šova Slovenija ima talent. Po opravljenih sprejemnih izpitih na srednji glasbeni šoli Velenje, se je vpisala na Umetniško gimnazijo Velenje. Harmonike se je učila pod mentorstvom profesorja Izidorja Kokovnika, komorno igro pa jo je poučeval Primož Kranjc, ki jo je obenem uvedel v prve korake poučevanja. Tekom izobraževanja se je udeležila seminarja Tomaža Marčiča, tekmovanja Temsig, nova znanja je pridobivala pri profesorju Romanu Pechmannu. Igrala je v komornih zasedbah z organistko, spremljala trobentača, s katerim sta izvedla lastno skladbo in igrala v harmonikarskem orkestru. Zdaj želi svoje pridobljeno znanje predajati naprej malim nadobudnežem, ki se želijo spoznati z neverjetnim svetom glasbe.
POLONA ŠULIGOJ (flavta, glasbena pripravnica)
/ Ljubljana /
Svojo glasbeno pot sem začela v Glasbeni šoli Nova Gorica. Najprej sem igrala kljunasto flavto pri učiteljici Ireni Pahor in Milošu Pahorju, nato pa sem pričela igrati prečno flavto. Pod mentorstvom Armanda Mariuttija, sem že v nižji glasbeni šoli obiskovala regijska, državna in mednarodna tekmovanja, kjer sem dosegala lepe rezultate. Sodelovala sem tudi v kvartetu flavt, s katerim smo prejele veliko priznanj. Po končani nižji glasbeni šoli, sem leta 2014 uspešno opravila sprejemne izpite in se vpisala na Konservatorij za glasbo in balet Ljubljana. Tu sem pod mentorstvom profesorice Irene Rovtar leta 2015 prejela zlato plaketo na mednarodnem tekmovanju Svirel. Leta 2016 zlato priznanje na regijskem in srebrno plaketo na državnem tekmovanju Temsig ter srebrno plaketo na mednarodnem tekmovanju Emona. Leta 2017 sem na mednarodnem tekmovanju Svirel prejela srebrno plaketo in leta 2018 bronasto plaketo na mednarodnem tekmovanju Emona. Bila sem članica simfoničnega orkestra na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana, kjer sem igrala piccolo. Udeležujem se seminarjev in poletnih šol pri profesorjih, kot so Julien Beaudiment, Gaby Pas-Van Riet, Eric Lamb, Carlo Jans, Robert Aitken,… Trenutno obiskujem drugi letnik magistrskega študija flavte na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu izr. prof. Mateja Grahka.
Že od nekdaj sem želela postati učiteljica flavte, saj zelo rada delam z otroki. Poučevanje flavte mi predstavlja izziv, družba otrok in glasbeno ustvarjanje pa me razveseljujeta.